Communicatieve en sociale vaardigheden

Tijdens deze training leert u op een andere manier kijken naar communiceren. U krijgt tips om helder te leren communiceren en gaat oefenen met verschillende praktijkgerichte opdrachten. Deze training telt mee voor 7 theoriepunten Code 95.

  Locatie Startdatum Tijd  
Op aanvraag. Op aanvraag. Op aanvraag.
Legenda
Vol / Gesloten Lesdagen
Vrije plaatsen Startgarantie

Als chauffeur komt u in contact met klanten. U bent dan het visitekaartje van uw organisatie. Er wordt van u verwacht dat u representatief bent en een professionele beroepshouding heeft. Hierbij komt een groot stuk communicatie kijken. Soms heeft een klant een klacht, is boos of ontevreden. Tijdens deze training leert u daarmee om te gaan.

Voor wie?

Beroepschauffeurs

Inhoud

Theorie:

  • Representativiteit en beroepshouding
  • Klantbenadering 
  • Commercieel gedrag 
  • Klachtafhandeling 
  • Omgaan met stresssituaties 
  • Dimensies van cultuur 
  • Normen en waarden 
  • Communicatie als onderdeel van dienstverlening

Praktijk:

  • Handelen en denken vanuit diverse achtergronden
  • Waarnemen en interpretatie 
  • Ruisvorming 
  • Feedback geven en ontvangen

Resultaat

De cursist heeft een representatieve houding naar klanten en maakt duidelijke afspraken met collega`s.

Extra informatie

Deze cursus is erkend door het CBR en staat voor 7 uur nascholing (theorie) Vakbekwaamheid (Code 95).

Wilt u graag voor een groep deelnemers een opleiding incompany of geheel als maatwerk organiseren?

Vult u dan alstublieft de benodigde gegevens in en wij nemen binnen 1 werkdag contact met u op voor een passend voorstel.

Duur

1 dag

Groepsgrootte

Minimum aantal deelnemers: 8
Maximum aantal deelnemers: 16
Opleidingsprijs
174,50
Lesmateriaal
24,50
+
CBR Code 95 registratie
25,00
+
Netto Opleidingskosten
224,00
Bruto opleidingskosten
224,00

Alle genoemde tarieven zijn exclusief BTW.